domů | AČMK | Dokumenty AČMK | Kluby | Turnaje | Žebříček | O hře | Glosář | Coaching | Odkazy | Login |
Pravidla asociačního kroketu, 6. edice
44. ZKRÁCENÉ HRY
Standardní hra na 26 bodů může být modifikována následovně:
-
22 BODOVÁ HRA Hra začíná se všemi kolíčky umístěnými na brance 3.
-
18 BODOVÁ HRA Přípustné jsou následující varianty.
-
Hra začíná se všemi kolíčky umístěnými na brance 5.
-
Hra začíná se všemi kolíčky umístěnými na brance 1 a bod za kolík je další bod v pořadí po brance 2-zpět.
-
Standardní rozestavění se upraví odstraněním středových branek; hra začíná se všemi všemi kolíčky umístěnými na brance 1, branka 1-zpět je v pořadí po brance 4 a bod za kolík je další bod v pořadí po brance 4-zpět.
-
Hra začíná se všemi kolíčky umístěnými na brance 1, ale jakmile si jedna z koulí započítá bod za branku 1, nebo je brankou 1 protlačena, stává se branka 3-zpět další brankou pro její partnerskou kouli a příslušný kolíček se ihned umístí také na branku 3-zpět. Jestliže jak strikerova koule, tak partnerská koule ukončí průjezd brankou 1 ve stejném úderu, má se zato, že branku 1 si započítala pouze strikerova koule. Tato varianta je pouze pro singlovou hru.
-
14 BODOVÁ HRA Hra začíná se všemi kolíčky umístěnými na brance 1 a bod za kolík je dalším bodem v pořadí po brance 6.
-
BRANKA ROVER Ve variantách v Pravidlech 44(b)(3), 44(b)(4) a 44(c) je branka rover poslední brankou v pořadí.